Een groeiend aantal klanten betrekt ons in een vroeg stadium in het onderhoud van de machines. Onze specifieke kennis van de machine gecombineerd met de onderhoudseisen en programma’s van onze klanten resulteren steeds vaker in het vastleggen van afspraken in een onderhoudscontract.
De volgende stappen worden doorlopen:
Stap 1. We bepalen in goed overleg met de gebruiker, inhoud en frequentie van te plegen onderhoud, een inschatting van spareparts en mogelijke kosten van down time. We maken daarbij onder andere gebruik van PAS 55 Asset Management (http://en.wikipedia.org/wiki/PAS_55) of een klanteigen systeem. Laatste woord heeft uiteraard U, onze klant.
Stap 2. Van Beek plant en monitort onderhoud. In nauw overleg met de verantwoordelijke functionaris wordt een servicebeurt ingepland waarbij minimalisering van downtime èn kosten centraal staan. U heeft hier dus geen omkijken meer naar. Urgente reparaties of aanpassingen worden direct uitgevoerd dan wel op korte termijn opnieuw ingepland.
Stap 3. Van ieder servicebezoek ontvangt u een rapportage en aanbevelingen te gebruiken in en voor uw eigen RI&E.
Stap 4. Periodiek stellen wij ons met u in verbinding om een onderhoudsbeurt in te plannen. Frequentie hangt daarbij af van de overeengekomen intervallen. De actie ligt bij ons zodat u er verder geen omkijken naar heeft.
Naast de regulier geplande onderhoudsbeurten krijgt u, middels een speciaal telefoonnummer, 24/7 een directe lijn met onze service dienst. Ook hier geldt: korte downtime is heilig en directe actie verzekerd.
Tot slot is het vermelden waard dat het contract per dag opzegbaar is. U zit dus nergens aan vast!